Thursday 21 August 2014

AA & MM

Wyzwanie na blogu Altered Art & Mix Media - temat na sierpień to dary ziemi, lasu i pola. Miałam z tym tematem duży problem bo w Irlandii ani za bardzo lasów, na polach uprawnych tylko rzepak albo ziemniaki. Owoce w plastikowych pudełkach więc nic nie zostaję po zjedzeniu (zresztą nie jem bo owoce równie plastikowe). W końcu wymyśliłam, podkładkę pod piwo rozdzieliłam na pół - bo była za gruba i zrobiłam dwie zawieszki na przetwory (marzy mi się mus jabłkowy i powidła śliwkowe)


5 comments:

  1. Etykiety cudne a jak słoiczki będą nimi przewiązane to w spiżarni aż pojaśnieje :)

    ReplyDelete
  2. ale super pomysł! I jak fajnie wyszło!

    ReplyDelete
  3. Wspaniałe zawieszki , świetna ozdoba słoiczków :)

    ReplyDelete
  4. Fantastyczne etykietki, a obrazki jak z retro talerzy mojej babci :)

    ReplyDelete