Saturday 3 February 2018

Chrzest Święty // Christening Day

Przygotowałam kartkę z okazji chrztu świętego z wykorzystaniem nowej kolekcji. Wykorzystałam arkusz Lily Flower 06 oraz obrazek z arkusza Lily Flower 02. Nowości tekturkowe, z kolekcji "Flower", które użyłam na mojej kartce to Napis - Chrzest Święty i Ornamenty z kwiatami. Tekturkę z napisem chrzest święty ozdobiłam przezroczystym pudrem do embossingu a tekturki kwiatowe białym brokatem.
Wykorzystałam także arkusz niebieskiego papieru Pink & Blue 03.

I have prepared card for Christening Day. I have used new papers Lily Flower 06 and Lily Flower 02. I have used chipboards Chrzest Święty - embossed with clear embossing powder and Ornamenty z kwiatami covered with white glitter. I have used one sheet paper Pink & Blue 03.


No comments:

Post a Comment